středa 24. června 2015

Social Media Book TAG

Po opět delší době vás zdravím a vítám u nového článku.

Zdá se to nemožné, ale i teď ke konci roku toho mám víc než dost. Opravování známek, chystání konce školního roku, příprava na hody a dalších milion věcí. Proto nezbývá moc příležitostí si sednou ke knize nebo k notebooku, abych se konečně dokopala napsat nějaký ten článek. Ale věřte, že mi to všechno chybí. Občas otevřu i word, ale hledí na mě prázdná stránka a já nevím jak začít. Není čas, není múza ani zápal. Jsem na tom bídně.

Proto sem si pro vás připravila tag, který je v blogové sféře už celkem známý, jednoduchý a troufám si říct, že i oblíbený. Ale pro ty, kteří neví, o co v tagu jde, za úkol je přiřadit ke každé sociální síti knihy. Let's go!




TWITTER - Tvoje nejoblíbenější knížka pod 200 stránek.

Najít knihu pod 200 stránek není zrovna lehký úkol, to vám říkám na rovinu. Osobně preferuji spíše bichličky a jen málokdy se uchýlím pod tři sta natož pod dvě stě. Musela jsem se pořádně zamyslet, abych vymyslela nějakou dobrou knihu, která by se sem hodila. Nakonec jsem ale na jednu knížečku přišla. A ne na tak ledajakou, ale úplně dokonalou, kterou zná téměř každý. A není to nic jiného než Malý princ.


FACEBOOK - Knížka, do které tě všichni nutili.  

Je jen opravdu málo knih, do kterých by mě někdo musel nutit, protože ráda čtu stále nové a nové příběhy. Ráda vyzkouším nové žánry, seznámím se s novými postavami, ale přesto se však našla jedna, do které jsem se zprvu nemohla ani za nic dostat, i když na mě byl uvalen tlak z více stran. Ani nevím čím to bylo, ale Ready player one mě nelákal. Teda lákalo mě to po všech těch úžasných pozitivních recenzí, doporučení vynikajících blogerech, ale nemohla jsem si prostě ke knize sednou a začíst se. Nešlo to. Nakonec jsem to ale překousla a jsem za to ráda. Děj je zasazen do originální prostředí a zápletka se vymyká normálu.



TUMBLR - Knížka, kterou jsi četla, když ještě nebyla populární.

Takových knih se najde spoustu, protože jsem začala číst už v době, kdy knižní sféra nebyla tolik rozvinutá, recenze se neobjevovali na každé stránce a hlavně nebyla tak velká propaganda. Vezměte si, že když teď vyjde jakákoliv kniha, my všichni o ni víme díky blogům, facebooku nebo přímo od nakladatelů. Před třemi lety nic takového nebylo, nebo aspoň ne v takové míře. Proto je spoustu knih, které do této kategorie zapadají, ale jmenuji například Stmívání, Eragon, Percy Jackson a tak dále. Mohla bych pokračovat dalšími skvělými sériemi, které jsou dnes tak známe, ale v jejich roce vydání to tak nebylo. 



YOUTUBE - Kterou knížku si přeješ vidět zfilmovanou?

Vážně se blogera ptáte, kterou knihu si přeje vidět zfilmovanou? Je přece jasné že všechny! Ale kdybych měla vybrat jen jednu, a stojí mě to opravdu velké úsilí, tak by to byla Inheritance. Je to jen zbožné přání, protože se kvůli zkaženému prvnímu dílu pokračování nedočkám, ale určitě by to byl dokonalý film se všemi těmi scénami z knihy. (Proč se Eragon sakra tak nepovedl?!)



MYSPACE - Knížka, která se ti líbila, když jsi byla mladší, ale teď už by to asi bylo jinak.

Kdo je zde už déle pravidelným čtenářem, nejspíš už tuší, kterou knihu, nebo spíše sérii zde napíšu. Kdo si myslel Narnii, tak myslel správně! Jako malá jsem mohla číst všechny díly pořád dokola a nikdy mě to neomrzelo. Když jsem však nedávno sáhla po prvním dílu, byla jsem opravdu zklamaná a po pár stránkách knihu odložila. Zkrátka nechám tuto sérii jako vzpomínku na krásné dětské čtení. 



GOODREADS - Kterou knížku doporučuješ všem?

Agrr... On se mě opravdu někdo snaží naštvat. Jak můžu vybrat zase pouze jednu knihu? Když už doporučuji četbu, tak ve velkém množství, to je snad jasné. Ovšem vždy, opravdu vždy se musím zmínit o Harrym. To by už ani jinak nešlo, je to prostě srdcovka, kterou budu nutit opravdu každému. I tomu největšímu antičtenáři. 




Doufám, že se Vám článek líbil a možná i inspiroval k přečtení některých ze zmíněných knih. Už se těším na Vaše skvělé komentáře, které mě vždy povzbudí a potvrdí, že tato činnost opravdu stojí za to :) 

9 komentářů:

  1. Tag a vybrané knihy sú super :-) HP je rozhodne kniha i séria, ktorú tiež všetkým odporúčam :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle Tag je fakt super, hned si ho večer taky zkusím!

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý tag :) asi se do něj taky pustím...:) Knihy, krom Ready, player one znám všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý tag a pěkný článek. Taky si myslím, že je velmi velká škoda, že se nedočkáme dalších zfilmovaných dílů Eragona. :( I když mě se Eragon jako film líbil, ale to bylo hlavně kvůli tomu, že jsem viděla film a nečetla knihu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tenhle tag je skvělý. Článek jsem rozklikávala s rozpaky, protože mám Facebook, účet na Google a na Seznamu, a to je tak všechno. :D Ale nejspíš ho taky vyzkouším! :) A myslím, že Malý princ a Harry Potter budou na stejných místech. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, na toho Eragona budu nadávat vždycky... Jako, on to není špatný film, když odhlédneš od knížky, ale MUSÍŠ od ní ODHLÉDNOUT, a to někteří lidé (např. blogeři :D) nedokážou. :'(

    Mimochodem, odkud jsi? Že bych se příští rok přijela mrknout na hody, jezdím s naší chasou všude možně... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Is minic nach dtugtar aird ar ailse scamhóg go luath. De réir mar a fhorbraíonn an galar, bíonn cough leanúnach ag forbairt agus ag casadh ainsealach níos measa. cuir san áireamh pian an bhrollaigh, ganntanas anála, cró, sreabhán fuilteach atá curtha suas as an chonair riospráide, agus preabadh go minic broincíteas nó niúmóine. Uaireanta ba phian cnámh, tinneas cinn, meadhrán an chéad cheann, bhí mé chomh tuirseach de mo shaol go dtí gur léigh mé faoi leigheas luibhe an Dr Itua ar blogspot shíl mé gur scam a bhí ann nuair a chuaigh mé i dteagmháil leis ar dtús agus é ag smaoineamh air agus Cheannaigh mé an leigheas luibhe a thóg mé ar feadh trí seachtaine agus bhí sé cureded go hiomlán go bhfuil a chóireáil chomh uathúil, ní shíl mé go mbeidh mé in ann a bheith saor ó Ailse Scamhóige.Nuair amháin an Ailse Scamhóg seo is féidir leis an fhear mór seo leigheas, an Dr Itua freisin Dúirt sé liom gur féidir leis galair den sórt sin a leigheas ... AILSE COLORECTAL, Ailse Brain, ailse Esophageal, Ailse Gallbladder, Galar tróibeastóireachta sa tréimhse iompair, ailse mhuinchille agus muineál, BLADDER AILSE, AILSE PROSTATE, AILSE KIDNEY, AILSE LOCHG, Lupus, Craiceann Craicinn, Glaucoma ., Cataracts, degeneration Macular, Galar cardashoithíoch, galar scamhóg scamhógach, próstatach méadaitheach, oistéapóróis. Galar ailse, ailse ovarian, ailse Sinus, ailse craicinn, ailse fíochán bog, ailse dromlaigh, ailse bholg, ailse teile, ailse throid . AILSE UTERINE, Ailse Phacreative, LEUKEMIA, VEID / SEIF, TÁIRGÍ FHEABHAIR / BHAINC, AILSE BHAILE, TORAITHE NEAMH-HODGKIN. Ailse, FÉIDIR AN VIRUS, TÚ AN SPÁID, HEPATITIS, HE DO MHÚINTEOIR THUAISCEARTAÍ AGUISÍN TEAGMHÁIL LE DO THOIL ::: drituaherbalcenter@gmail.com/. WHATSAPP ::: + 2348149277967

    OdpovědětVymazat