Recenze - Vášnivý svůdník

Rok vydání: 2015

Vazba: Vázaná

Počet stran: 360

Série: Vášnivý svůdník

Díl: 1.

Anotace

Po divokém víkendu ve Vegas, kde zapíjí promoci, vyděšená budoucností, která je jen únikovou variantou, udělá Mia Hollandová nejbláznivější rozhodnutí svého dosavadního života: vyrazí s Anselem Guillaumem - svým sladkým, nemravným úletem - na léto do Francie. Jen tak si trochu... zadivočit. Když za provokací a přetvářkou objeví první nefalšované city, dosavadní nezávazné dobrodružství se začíná rozplývat a Mia se musí rozhodnout. Patří do starého života, nebo do toho podivného nového, který se odehrává doslova a do písmene na druhém konci světa?

***

Autorské duo Christina Lauren jsou známé jako autorky světoznámé erotické série Božský s prvním dílem Božský bastard. Kdo sérii četl, musí uznat, že autorky mají talent a vášeň z knihy jen srší. Proto bylo publikum a samozřejmě i já, zvědavé, jak dopadl první díl nové série Vášnivý svůdník.

Mia spolu s kamarádky se vydává zapít svojí promoci a to přímo do centra zábavy – do Vegas. To však netušila, že se noc plná alkoholu se zvrtne ve svatbu s krásným cizincem, který ji hned na první pohled fascinoval a přitahoval. Není to však jediný šok, který na Miu čeká. Ansel ji nabídne prázdniny ve Francii, kde se můžou vzájemně poznat a rozhodnout se, jestli sňatek vynulují. Mia na nabídku nakonec kývne a tak začíná její nejžhavější dobrodružství v životě.

Románky na jednu noc by se měly prožít s někým vhodným – s někým, kdo je magicky svůdný, nebo naopak úplně politováníhodný. Rozhodně ale ne s někým, jako je on.

Vtáhnout čtenáře do Vegas, které je známo velkolepými oslavami a bujarými večírky a poté zasadit děj do krásné, poklidné, ale jiskřivé Paříže byl risk, ale taky velký zisk. Atmosféra tamních míst propůjčuje knize klidnější, ale romantičtější nádech, než jsme byly zvyklí u Božského.

Vášnivý svůdník je celkově hodně odlišný od Božského, který je známý svými až výstředními sexuálními scénami a s dějovou linií v pozadí. Svůdník má děj celistvější, autorky se více zaměřili na děj, místa a zápletky. Stále zde najdeme více než dost žhavých scén, ale tentokrát nejsou hlavním bodem programu.

J'ai envie de toi.

Kniha může překvapit i svým vtipem. Hlášky, situace, nebo lísteček s francouzskými frázemi vám vykouzlí úsměv na tváři ani nevíte jak. Francouzština je krásný jazyk a proto jsem byla ráda, že se zde objevovala ve větším množství. Nebojte, i neznalci jazyka si kontext rychle domyslí.

Kdo by si je taky nedomyslel, když jsou to lechtivé narážky, které vychází z úst krásného Ansela, kterého si zamiluje při prvním setkání v baru, nebo při druhém jen v trenkách. Jeho kouzlu nejde odolat a není divu, že miloučká Mia se do něj brzo zamiluje.

Dneska, Cerise... děkuju, žes chtěla zachránit ty mě.

Erotické romány nejsou známé zrovna originálními nápady a romantickými výlevy, ale člověk občas potřebuje vypnout a začíst se do kvalitní červené knihovny. Vášnivý svůdník je vzrušující, zábavná a často i překvapivá kniha s dějem zasazeným v úžasné zemi, která vás okouzlí. Ansel se vám dostane pod kůži téměř okamžitě a budete pro něj vzdychat spolu s Miou a dalšími čtenáři, kteří stejně jako já, nedočkavě čekají na další díl.

9/10