pondělí 7. července 2014

Mini unboxing 2

Ahoj,
dneska další mini unboxing a i tentokrát Vám sem hodím akorát odkaz, protože se objevil jiný problém. Na YT mám normálně svoji miniaturu, ale když vložím video sem, dá se tam miniatura jiná, což mě štve, protože je tam vidět knížka, kterou jsem rozbalovala. Takže proto opět házím jen odkaz na video.

Doufám, že se i tak bude líbit. Mám taky nutkání víc natáčet, takže budou postupně přibývat víc videa. Zítra budu točit Colour book challenge a pokusím se to ještě ten den sestříhat, potom týden s knížkou každou sobotu, což uvidíme, jak budu stíhat, ale chtěla bych. A potom mám ještě jedno překvapení, které ale ještě musím připravit. 

Takže pro dnešek to bude všechno. Během týdne se můžete těšit na recenzni na HG první a druhý díl, jedna informačka a minimálně dvě videa. Snad Vás to trochu navnadí, abyste víc komentovali, protože u předešlé recenze je jen 9 komentářů a zrovna na tom jsem si dávala docela záležet. 




7 komentářů:

  1. Knihu bohužel neznám, ale ta obálka mi něco říká :D
    Těším se na všechny tvé články a videa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem se na video dívala včera. :) Knihu neznám, a asi bych si ji nepřečetla, ale obálka je hezká. :)
    Jsem zvědavá na to překvapení. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha má peknú obálku, inak ju však nepoznám, takže dúfam, že na ňu potom napíšeš recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Budu se opakovat, ale ve videu si strašně zlatá :) ... Kniha mi moc nic neříká, ale uvidíme na recenzi :) ..
    Jinak na vše se těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na videa se hrozně těším! A taky na to překvapení, protože mám mooc ráda překvápka! A tvá videa naprosto zbožňuju :3
    Tenhle unboxing je hrozně boží, ale knihu neznám :O

    OdpovědětVymazat
  6. Knížku vidím poprvé, obálkou mi připomíná Archív....Co se týče komentářů, dostanu se k tomu v průběhu týdne. Jinak opět pěkné video, jsem zvědavá, jak ti to půjde s tabletem a o kolik to bude kvalitnější..jen tak mimochodem, jaký máš tablet? ;) A na další videa se samozřejmě těším. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé video, Vražedná akademie mi asi ped týdnem také přišla, ale zatím jsem se k ní ještě nedostala, jenom jsem tak nakoukla na první stránku a moc se těším, až se na ni vrhnu. :) Moc se těším na další videa. :)

    OdpovědětVymazat